URLOP!!! Wysyłka zamówień po 18 lipca. 

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Producent: The Purple Cow (przejdź do produktów)

Magnetyczna gra Szachy dla dzieci na podróż, The Purple Cow

Czas wysyłki: 24 godziny
Zapytaj o produkt
37,99 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 40,99 zł
Dostawa od 9,99 zł - Paczkomat Inpost

Za zakup produktu otrzymasz 15 pkt.
Dowiedz się więcej o programie lojalnościowym.
szt.

Opis

Magnetyczna gra Szachy dla dzieci na podróż, The Purple Cow

 

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.

 

Całość zamknięta jest w metalowe pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Zasady gry: Ilość graczy: 2. Grę rozpoczynają białek pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek. Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika. Remis występuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany) lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze. Partia może zakończyć się remisem (na wniosek jednej ze stron), gdy: identyczna pozycja na planszy pojawiła się trzykrotnie lub gdy jedna ze stron daje wiecznego szacha lub gdy wykonano pięćdziesiąt posunięć bez ruchu pionem i bicia dowolną bierką. 

 

Cechy gry magnetycznej Szachy:
 

  • mała gra podróżna w polskiej wersji językowej
  • zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
  • ilość graczy: 2
  • przeznaczona dla graczy od 6 aż do 99 lat
  • w zestawie znajduje się 32 magnesów imitujących pionki
  • wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

 

Poznaj inne gry podróżne tej marki dostępne w sklepie Świat Mądrego Dziecka: 

 

Producent: The Purple Cow

Dystrybutor: Tublu

Certyfikaty: CE 

 

 

Pamiętaj! Nie zostawiaj dziecka z zabawką bez nadzoru. Zawsze warto zachować czujność, żeby zabawa była przyjemna, ale przede wszystkim bezpieczna dla dziecka. 

Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Opakowanie i etykieta nie służą do zabawy. Produkty zawiera małe magnesy, połknięcie magnesów może powodować ich sklejenie się, infekcję, uszkodzenie zdrowia lub śmierć. W przypadku połknięcia natychmiast skonsultować się z lekarzem.

Informacje o użytkowaniu zabawki znajdują się na opakowaniu. 

 

Staramy się, aby wszystkie zdjęcia przedstawiały rzeczywistą kolorystykę produktów. Możliwe są jednak różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitora.

 

Bezpieczeństwo produktu